3vin3vin، تا این لحظه: 14 سال و 25 روز سن داره

هدیه اسمانی

هدیه آسمانی ما سوین ♥️

رج زدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

1392/4/10 8:39
نویسنده : نازنین
181 بازدید
اشتراک گذاری

الان چند وقتیه که عااااااااااشق لوازم ارایش شدی تمام فکرت رز لب و .......هست اینقدر گریه میکنی تا مجبور میشیم که برات بزنیم بابایی برات یه دونه بی رنگشو گرفت ولی دورش کوتاه بود میگفتی باید پر رنگ باشه دوتا هم بابا اشکان گرفت که به اونا هم رضایت ندادی اخه رنگای جیغم دوست داری قربونت برم بر عکس منیخندهاز صبح که چشماتو باز میکنی میای بالا سر من میگی صبح بخیر رج زدی(ماتیک زدی)؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟میگم نه میگی پاشو بزن منم یه جورایی سرتو گرم میکنتم تا یادت بره  ولی  مگه یادت میره...زمانی هم که میخوایم بریم بیرون لباساتو به شرط رز لب می پوشیتعجبخلاصه که خیییییییییلی قرتی شدی اخه من با تو چکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟ولی امیدوارم که از سرت بیفته عزیز دلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

محراب و مليكا
7 مرداد 92 11:54
خاله قربونش بشه دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین ( آرشيو مطالب ) و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . اگه قبلا از شماره خودتون راي دادين لطف كنيد از يه شماره ديگه برا دخترم بفرستيد . امروز كه نتايج رو ديدم رتبم خيلي پايين بود حقيقتش دلم خيلي شكسته . لطف كنيد به دخترم راي بدين و اگه ميشه به دوستان و آشناهاتون هم بگين به دخترم راي بدن كد 576 . ممنون كه دلم رو نشكستين http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/
مامان شاهزاده کوچولو
23 مهر 92 18:42
سلام چه دختر نازی خدا حفظش کنه سوین جونو.. منم یه دختر دارم خیلی بلاست .. امروزم عکسهای آتلیه ی مامانی رو براش گذاشتم دوست داشتی بیا ببین و نظر بده بای