3vin3vin، تا این لحظه: 14 سال و 23 روز سن داره

هدیه اسمانی

هدیه آسمانی ما سوین ♥️

برای تو...

1390/2/4 12:36
نویسنده : نازنین
261 بازدید
اشتراک گذاری

سوین نازم:دعا میکنم که هیچگاه چشمان زیبای تو را در انحصار قطره های اشک نبینم وتو برایم دعا کن ابر چشمانم همیشه برای تو ببارد.  دعا  میکنم لبانت را فقط در  غنچه های لبخند ببینم و تو برایم دعا کن که هرگز بی تو نخندم.دعا میکنم دستانت که وسعت اسمان و پاکی دریا و بوی بهار را دارد همیشه از حرارت عشق گرم باشد وتو برایم دعا کن دستانم هیچگاه در دستی جز دست تو نباشد.من برایت دعا میکنم که گلهای وجود نازنینت هیچگاه پژمرده نشوند ومن برای شاپرک های باغچه خانه ات دعا میکنم که بالهایشان هرگز محتاج مرهم نباشد. من برای خورشید اسمان زندگیت دعا میکنم که هیچگاه غروب نکند پس برایم دعا کن که خورشید اسمانم غروب نکند تا همیشه از وجود نازنینت مسرور باشم...                                                                 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آبجی فهیمه
4 اردیبهشت 90 13:00
سلام: تولدت مبارک سوین جون
tutu
5 اردیبهشت 90 1:12
خواهشمندیم از وبسایت توتو دیدن فرمایید ارائه تمامی تزیینات خاص تولد برای کودک شما
ash
5 اردیبهشت 90 3:34
هزاران بار خدا را شکر که چنین روزی را آفرید تا باغ جهان نظاره گر شکفتن گلی چون تو باشد . . . سالروز شکفتنت مبارکاز طرف بابا اشی