3vin3vin، تا این لحظه: 14 سال و 22 روز سن داره

هدیه اسمانی

هدیه آسمانی ما سوین ♥️

گل من تولدت مبارک

1392/2/4 8:48
نویسنده : نازنین
174 بازدید
اشتراک گذاری

سوین گل من تولدت مبارک ...باورم نمیشه 3 سال با تمام سختی ها و شیرینی های زیاد گذشت و چقدر زود گذشت .فرشته کوچولوی من با تمام وجودم دوستت دارم و خیلی خدا رو شکر میکنم به خاطر وجود نازنین تو...مهربونم:دستهایم نمی رسند تا ستاره ارزوهای محال را برایت بچینم انچه از چیدن ستاره برای من مهمتر است رویای ناب ارامش توست.روزگارت پر ارامش عزیز دلم...........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان سونیا
4 اردیبهشت 92 9:05
&39✬ &39✧ ✬
♜♜♜
{_&hearts_✿_&hearts_}
&39 ✩ ✫{✰✰}✫ ✩
♖.{♖___♖_♖___♖}.♖
{}
{✿_❤_❀_&hearts_✿_&hearts_❀_❤_✿}
{}
{_✿_❤_❀_&hearts_✿_&hearts_❀_❤_✿_}

تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک
نازنین
پاسخ
&hearts️&hearts️&hearts️&hearts️&hearts️&hearts️
مامان حسین جون
4 اردیبهشت 92 9:26
سلام
صمیمانه و از ته قلب سالگرد تولد سوین جونو رو تبریک میگم و براش آرزوی سلامتی می کنم
نازنین
پاسخ
&hearts️
مامان سونیا
4 اردیبهشت 92 11:49
'``````````✬ '✧ `✬ `````````` ♜=♜=♜ ``````` ` {_♥_✿_♥_} '``` ✩ `✫{=✰=✰==}✫ `✩ ````♖.{♖___♖_♖___♖}.♖ ```{==================} ```{✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿} `` {===================} ``{_✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿_} تولد تولد تودت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک
✿♡✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♡✿
4 اردیبهشت 92 22:44
تولد تولد تولدت مبارک انشالا تولد 120 سالگیت عزیزم
مامان ضحی
4 اردیبهشت 92 22:52
```````` * ` ` * ` ` * '```````` 0 ` ` 0 ` ` 0 ```````` ||___||___|| ```` * ` {,,,,,,,,,,,,,,,,,,,} ` * ```` 0 ` {/\/\/\/\/\/\/\/\} ` 0 '```_||_{_______”_____}_||_ ```{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\} ```{,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,} ```{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\} ```{_____________”________} ♫ ♪ ♫تولد تولد تولدت مبارك♫ ♪ ♫