3vin3vin، تا این لحظه: 14 سال و 23 روز سن داره

هدیه اسمانی

هدیه آسمانی ما سوین ♥️

یعنی عاااااااااااااااااااااااااااشقتم

1391/12/2 7:29
نویسنده : نازنین
174 بازدید
اشتراک گذاری

الهی من قربووووووووووونت برم .چند وقت پیش من رو تخت خوابیده بودم اومدی بالا سرم و گفتی عاچتم عا چتم (عاشقتم) منم کلی ذوق کردم عزیزم . دیروز هم تو اشپزخونه بودم اومدی بی هوا پشتم و  بغلم کردی و گفتی مامان عاااااااااااااااشقتم  این سری درست گفتی  اونوقت منم بغلت کردم و تا جایی که میتونستم بووووووووووست کردم و با هم کلی چرخیدیم .عزیز دلم منم عاشقتم اخه تو خیلی ماهی .خدا جوووووووووووووون شکرت به خاطر این همه عشق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سمی مامی رهام و پرهام
13 اسفند 91 22:13
ای جانم قربونش برم من که انقده سوین جونم احساساتیه..
مامانی درسا
4 اردیبهشت 92 3:17
عزیزم تولدت هزاران بار مبارک انشاالله زیر سایه ی پدر و مادر 120 ساله شی
نازنین
پاسخ
&hearts️&hearts️&hearts️&hearts️&hearts️&hearts️&hearts️