3vin3vin، تا این لحظه: 14 سال و 22 روز سن داره

هدیه اسمانی

هدیه آسمانی ما سوین ♥️

اولین امپول در فرحزاد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1391/3/21 16:16
نویسنده : نازنین
302 بازدید
اشتراک گذاری

سوین جونم امروز صبح همراه عمه فرح و مامانی رفتیم فرحزاد ولی انگار قسمت نبود بریم چون همش یه چیزی پیش میومد که نریم ولی خلاصه رفتیم و شانسی که اوردیم هوا به نسبت روزهای قبل بهتر بود...ولی گلم وسط راه احساس کردم کمی بی حالی و یه دفعه یه صفایی به لباسای مامانی دادی هر چی خوردهبودی برگردوندی من خیلی نگرانت شدم و مجبور شدیم بریم دکتر تا خیالمون راحت شه رفتیم و معاینت کرد و یه امپول هم داد ولی گلم فکر کنم دیگه از هر چی دکتر و دارو  دیگه بدت اومده باشه که حق داری عزیز دلم الهی بمیرم برات و امیدوارم بزودی زود خووووووووووووووووووب شی  بعد رفتیم نهار خوردیم تو هم کمی بهتر شده بودی و زودی هم برگشتیم تا اذیت نشی دختر گلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

الهام مامان لنا
23 خرداد 91 12:31
بلا به دور میکشم ویروس بد ترکیبو که دخمل نازمو اذیت کنه