3vin3vin، تا این لحظه: 14 سال و 23 روز سن داره

هدیه اسمانی

هدیه آسمانی ما سوین ♥️

کلاس سوم

1397/8/20 11:55
نویسنده : نازنین
150 بازدید
اشتراک گذاری

سوینای مهربوووونم روزها به سرعت در حال گذرن و من دوست دارم از لحظه لحظه ی این روزها استفاده کنم.تابستون امسال حس کردم دیگه بزرگ شدی دقیقا عین دخترای بزرگ عمل میکردی البته کمی هم بی برنامه😅😅😅😅کلی تایم خواب و تغذیت بهم ریخته بود ...ولی من بر خلاف بابا اشکان لذت میبردم از بی برنامگی هامون😂😂😂😂دوست نداشتم تابستون تموم شه.و روز اخر تابستون رو سعی کردم بهت خوش بگذره برنامه چیدم از صبح تا شب مامان دختری کلی عشق کردیم.امیدوارم بهت خوش گذشته باشه..ودر اخر مثل مامانای حساس دلم گرفت که از فرداش باید بری مدرسه ولی بروز ندادما😊😊😊😊و فرداش یعنی اول مهر ۹۷ رفتی کلاس سوم و به نظرم خوشگل ترین و قرتی ترین محصلی بودی که دیدم چون مدیر لطف کردن گفتن با لباس فرم نیاین👏👏👏👏👏

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)