3vin3vin، تا این لحظه: 14 سال و 23 روز سن داره

هدیه اسمانی

هدیه آسمانی ما سوین ♥️

دختر مهربون من سوین

1393/12/6 12:52
نویسنده : نازنین
193 بازدید
اشتراک گذاری

دختر مهربون من هر روز که میگذره بزرگ شدنتو حس میکنم.خیلی مهربون و با انرژی هستی گرما بخش زندگیمون شدی  چیزی نمونده تا تولد۵سالگیت. دیگه همه چیو متوجه میشی دختر باهوش من.ولی عاشق موبایل و تبلت و...هستی خیلی هم خوب باهاشون کار میکنی.شیطونیات یه کوچولو کم شده فقط یه کوچولو.....شدی اون دختری که میخواستم فقط یه قلقای خاصی داری.بیشتر کارات قلق داره خوشگل من.مثلا سخت لباس میپوشی مثل خودمی خوابتم کمه.ولی تو بقیه چیزا عاااالی هستی...

پسندها (2)

نظرات (1)

ĸoѕαr
27 فروردین 94 19:51
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی