3vin3vin، تا این لحظه: 14 سال و 23 روز سن داره

هدیه اسمانی

هدیه آسمانی ما سوین ♥️

شیرین زبونیای سوین جوووووووووونم

1391/10/12 17:30
نویسنده : نازنین
206 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم با این زبون شیرینت دل منو میبری اخه صبحا که از خواب بیدار میشی میای بالا سرم و میگی مامان بیداری؟میگم بله میگی سلام صوم بخیر (صبح بخیر) بعد میگی صومونه میخوام(صبحونه میخوام).بعد از صبحونه هم  خدا رو شکر میکنی و به من میگی دستت دددددددددد(دستت درد نکنه) بعد شبا هم موقع خواب میگی شب بخیر.بعد  میگی من گوگوشم میزنی زیر اوازو میگی نگوووووووووووووووو دییییییییییییییره.بعد تقریبادیگه همه چیو میگی و ما کیف میکنیم همیشه از خدا میخوام که این لذت رو از هیچ پدر مادری نگیره سوین جونم خیلی دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سروناز
22 دی 91 1:05
فکر کنم الان بچه هامون تو با مزه ترین سنشونن ارتینم خیلی با نمک حرف میزنه منم امیدوارم خدا این لذت رو از هیچ پدرو مادری نگیره
سمی مامی رهام و پرهام
3 بهمن 91 22:49
ای قربونش برم که انقدر خوشمزه شده..بچلونش