3vin3vin، تا این لحظه: 14 سال و 23 روز سن داره

هدیه اسمانی

هدیه آسمانی ما سوین ♥️

22ماهگی دختر کوچولوی من

1390/12/23 16:12
نویسنده : نازنین
424 بازدید
اشتراک گذاری

سوین گلم 22 ماهگیت مبارک باشه گلم.خیلی خوشحالم که تو فرشته کوچولوی خونه ما روز به روز بزرگتر میشی و به ما انگیزه دوباره میدی.این ماه هم کارایی که یاد گرفتی:ماهی میشی (دهنتو باز و بسته میکنی) میری پشت پنجره و بیرونو نگا میکنی و با همه بای بای میکنی. عاشق دوربین و عکس انداختن شدی.گاهی اوقاتم عصبی میشی و خودتو میندازی رو زمین که من فکر میکنم به خاطر حرف نزدنت باشه گلم چون من همه جوره هواتو دارم خوشگلم...لطفا دیگه عصبانی نباش..............و اما کلمات سوینی:پ=پنیر.بحور=بخور. جوجو=جوجو. و...................الهی من قربون دختر گلم برم بوووووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

جوجوهای مامان و بابا
5 اسفند 90 13:20
سلام ما بدنیا نیومدیم ولی وبلاگ داریم.پیشمون بیایید.
مانا مامان آنی و آپی
26 اسفند 90 1:21
مبارکت باشه فرشته کوچولو چه دوچرخه خوشکلی عزیزم بووووس