3vin3vin، تا این لحظه: 14 سال و 23 روز سن داره

هدیه اسمانی

هدیه آسمانی ما سوین ♥️

21 ماهگی عروسک من!

1390/11/6 22:28
نویسنده : نازنین
285 بازدید
اشتراک گذاری

دخمل نازم ٢١ ماهگیت مبارک.و من خیلی خوشحالم که ٢١ ماه در کنار هم و با هم بودیم و به من انگیزه زندگی کردن و خوشحال بودن میدیماچسوین گلم این ماه هم پیشرفتهایی داشتی مثلا:با اهنگهایی که دوست داری میخونی که خیلی برام جالبه...اگر از چیزی ناراحت شی دستاتو میبری جلو صورتت و الکی گریه میکنی و بعدش میخندی...قهر میکنی و ما نازتو میکشیم چکار کنیم اخه مگه چند تا دختر داریم؟...........تو کارای خونه به من کمک میکنی عاشق کار کردنی عزیز دلم..........حرفامونو گوش میدی و هر چی که بگیم متوجه میشی..........صلوات میفرستی البته به سبک خودت........همش دست منو میگیری میبری پشت پنجره میگی منو بزار اینجا هر چند چند بار هم خرابکاری کردی...........عاشق کامپیوتری و خودت میای روشن میکنیش و میشینی پشت کامپیوتر و..........شبا موقعی که خوابت میگیره با بابا بای بای میکنی و دست منو میگیری میبی تو اطاقمون تا بخوابی هر چند به سختیخمیازهو حالا کلمات سوینی:ال(گل).دت(دنت).سین(حسین).نانا(لالا) و خیلی کلمات دیگه..............قربونت برم که خیلی ماهیقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زهره(مامان نازنین زهرا)
6 بهمن 90 15:49
چه نینی کوچولو خوشکلی دارید شما. چه اسم قشنگی. تا حالا نشنیده بودم. میشه معنیش و برام بگید؟ امیدوارم همیشه از کنار هم بودن لذت ببرید. دختر شیرینی دارید هزار ماشالله. ایشالله هزار ساله بشه. دوست داشتید به وبلاگ ماهم سر بزنید.
الهام (مامان لنا)
1 اسفند 90 21:32
سوین جون مبارکه