3vin3vin، تا این لحظه: 14 سال و 1 روز سن داره

هدیه اسمانی

هدیه آسمانی ما سوین ♥️

تولد ۱۱ سالگی💛💛

1400/2/6 15:56
نویسنده : نازنین
733 بازدید
اشتراک گذاری
 
یازده سال پیش ... روزى كه تو رو در درونم حس كردم…. نه آزمايش داده بودم…. نه فرشته ها برام خبر آوردن….. فقط صبح احساس كردم دگرگونم...
 
هيچ كس باور نكرد حرفمو هیچ کس ،اما مى دونستم دارم مادر مى شم…. چه حس عجیبی بود ...اون روزی که بدنیا اومدی دقیقا در چنین روزی چقدر استرس داشتم برای دیدنت،استرس ،ترس ،شادی ،خوشحالی،نگرانی،ساعت ۹:۲۰ دقیقه صبح متولد شدی زیباترین حس رو اونجا تجربه کردم وقتی صورت زیباتو لمس کردم
 
 اون روز دوباره عاشق شدم و هميشه از خدا خواستم سالم و مهربون باشى. و حالا یازده ساله که من هر سال برات نوشتم و تولد گرفتم تا یادت نره که در روح و قلب من زندگی میکنی ،هرسال هم کلی غرو لند میشنوم اما اهمیت نمیدم و به کارم ادامه میدم عزيز من دوست دارم آنچنان كه لياقتش رو دارى برات مادرى كنم، قلب من، از زمانى كه متولد شدى متعلق به توست
هر جا مى رفتم تو رو مانند پاره اى از وجودم با خودم مى بردم، تب مى كردى تب مى كردم، مريض مى شدى مريض مى شدم، تشنگى و گرسنگى تو رو حس مى كردم،گاهی فکر می کنم تو مادری چون حتی به من درست ترین و عاقلانه ترین راهکار رو پیشنهاد میدی و بیشتر از سنت میدونی،تو به من آرامش رو در اوج سختی ها یاد میدی .....وقتی اسمتو صدا می کنم دلم غنج میره وقتی می گم سوین.....تولدت مبارک سوین من
پسندها (4)

نظرات (0)